Min kamera!!!

Igår så gick min kamera sönder och jag har ingen aning om vad jag ska göra!!! Den har blivit helt knäpp och zommar in och ut och sen så står det "objektivfel".
Igår så var jag med Ariane typ hela dagen men jag kunde inte ta några bilder pågrund av min kamera buuhu.
Jag hade tänkt att ladda upp bilder inom dom närmaste dagarna men eftersom att det inte går så får ni nöja er med den här bilden på mig från Frankrike resan.

Just nu sitter jag och lyssnar på The Killers, av någon konstig anledning så hade jag glömt bort hur mycket jag älskar dom så jag har faktist inte lyssnat på dom på över ett år nu. O_O

Kommentarer
Postat av: de du

aa snygg kamera



och jag har egen blogg kolla på den

www.alitchi.blogg.se

2010-08-03 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0