Valborg

Eftersom det är valborg idag så slutade jag skolan tidigare och hade bara 20 minuters gymnastik. Jag har precis kommit hem från majbrasan, mina skor blev jätte leriga och bilder från kvällen kommer senare (min kompis kamara var det som fotade)

Hejsan

God eftermiddag idag har jag varit i skolan sen gick jag till en affär (kommer inte ihåg vad den heter) och köpte två väskor med min mamma, sen har jag bara varit hemma med familjen.

Godnatt

Jag säger godnatt lite tidigt idag för jag ska bara plugga och inte vara inne på datan mer idag så godnatt tidigare.

Tjena

Hej jag har varit i skolan idag och snart ska jag göra matte läxan till imorgon.
Tidigare idag läste jag ut Boktjuven jag tyckte att den var bra och väldigt sorglig och jag rekomenaderar den boken, Boktjuven handlar om en flicka som lever under andra världskriget och början är rätt så för virrande

Har varit ute och cyklat

Har varit ute och cyklat med min kompis Vendela. (Inte min cykel på bilden.)

Plugga

Ska snart plugga lite geografi. ;D (Vet inte till när läxan är.)

Hej!!

Hej och välkomna till min blogg tyvärr blir det inga bilder för min kamra är sönder.....

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0