Eclipse

Nyss kom jag hem frin sickla sergel efter att ha sett filmen Eclipse. Filmen var mycket bättre än dom tidigare filmerna men fortfarande var den ganska dålig tycker jag.

Mysigt

Katterna är jätte gulliga och mysiga. Dom 4 kattungarna är jätte mysiga och spralliga desutom, dom springer runt och leker hela tiden medans deras föräldrar bara går runt och latar sig.


          Här kommer några bilder på katterna.




Kitty Katter!

Idag så har jag badat med Vendy igen hehe. Idag runt 18.00 så kom 6 katter hem till mig det har varit bestämt ganska länge att vi ska låna dom i hela 2 veckor och om jag har tur så kanske jag får behålla en av kattungarna. :D Massor av bilder på katterna kommer jag att lägga upp under dom här veckorna.

Varm dag

Idag har det varti en väldigt varm dag så jag bestämde mig för att köpa en glass för 21 kronor men så klart det första jag gör är att tappa glassen. :(
Idag eftersom att det har varit så varmt så har jag och Vendy varit och badat nere i järla sjön i 2 timmar och 45 minuter. Imorse när jag vaknade och såg att det var 26 grader i skuggan så blev jag över lycklig. God natt nu hej hej.

Snyft!

Idag så åkte jag och min mamma någonstans och gav bort Geraldine eftersom att vi inte tog hand om henne ordentligt. Idag har jag också badat två gånger i järla sjön och båda gångerna med Vendy. Tyvärr så har jag inte tagit några bilder idag åtminstone inga bra så god natt för jag kommer inte att skriva fler inlägg idag . Ny ska jag upp till bankomaten med Vendy för hon ska ta ut pengar till sin mamma så vi ses.

Middag

Idag så åt jag och min mamma på J, en ganska dyr resturang men det var trevligt och över befolkat hehe. Medans vi väntade på att få en sitt plats så beställde min mamma en alkohol fri Margarita och jag fick smaka lite och den var jätte god, själv beställde jag en fanta.

Pyjamas jakt

Mina pyjamas byxor har försvunnit av någon anledning så nu springer jag runt i huset som en galning bara för att få tag på dom, men dom finns ingenstans. Jag har letat över allt!

Hejsan

Dom senaste dagarna har jag varit väldigt slö och inte orkat t.ex ladda upp bilder från kameran eller att ens skriva några inlägg men snart ska det bli ändring på det. (hoppas jag) Snart så ska jag försöka att gå ut på en promenad så vi ses senare.

Tjenare

Idag har jag varit med Ebba i forum, jag köpte 2 par örhängen. (bilder på örhängena kommer senare)
Sen gick jag och min mamma till min kompis Sushi Bar och åt middag.

Jag kommer kanske att ladda upp bilder från Montalive, Bordeaux i Frankrike imorgon.

Hej Hej

Hejsan jag kom hem igår kväll och sov till ungefär tio i morse men jag har inte orkat att skriva något inlägg eftersom att när jag var i Frankrike så gjorde vi saker varje dag så jag kände att jag inte ville vara så tråkig och bara sitta framför datan hela dan, istället blev det så att jag har börjat göra nya naglar och tittat på tv. hehe

Hej Hej

Igår hade jag fullt upp med att städa och att packa, det har jag gjort idag också men nu är jag klar!!!!!!!! Idag har jag och min mamma varit i Forum och köpt lite saker som jag inte hade till resan. Imorgon ska jag vara på Arlanda kl. 05.00 så jag måste gå upp jätte tidigt sen blir det av till Frankrike på klass resa, det ska bli så himla kul. Tyvärr kommer inte jag att kunna blogga medans jag är i Frankrike p.g.a. att det är en klassresa.
Idag så har jag också färgat håret igen. :D 


                                       Ny hårfärg



Jag hoppas verkligen att det kommer att bli kul i Frankrike men jobbigt nog så måste jag ha Franska mellan 09.00-11.00 varje dag.

Tittar på Heroes

Just nu sitter jag och tittar på Heroes sesong 1 och ja det här inlägget är kort men jag orkar inte skriva längre just nu, så god natt. ^^







EDIT: Min dvd-spelare har gått sönder!!!

Hejsan

Förlåt att jag inte gjort inlägg på några dagar men jag har bara inte haft ork nog att skriva ett inlägg. Igår hade jag skolavslutning så nu har jag sommarlov, grattis till mig :D. Och jag har gjort nya naglar som jag satte på mig igår.

                                     Nya naglarna.

Hej Hej

Jag vaknade för ett tag sen och känner mig mycket bättre och friskare, men tyvärr säger min mamma att jag fortfarande låter sjuk så jag kan inte göra något specielt idag heller. Jag kanske bara kanske ska gå ut på en promenad med min mamma senare idag. ¨hoppas hoppas¨

9 dagar kvar!

Nu har det bara 9 dagar kvar tills jag åker till Frankrike.  ¨Jag kan inte bärga mig¨

Ny badad!

Har precis badat mitt marsvin Geraldine (min syter döpte henne) och hon ser jätte gullig ut. ^^


10 DAGAR!!!!!!

Jag är fortfarande sjuk men bestämde mig för att göra ett inlägg i alla fall. Förut idag så kom jag på att det bara är 10 dagar kvar tills jag åker till Frankrike.

Är sjuk D:

Jag har tyvärr tagit på mig en förkyldning så det kommer inte att vara några nya inlägg fören jag känner att jag mår bättre igen.


RSS 2.0