Dagens händelse

Idag gick jag, Axel.L och Simone till G.I.H badet men eftersom jag inte ville förstöra min kamera så blev det inga foton när vi badade.





Bilder från festerna


Axel.E's fest (fredags)





Vera

Simone

Simone, Hanna och Téa

Ernst

Hanna








Chloé och Lindas fest (Lördag)

Simone

Gustaf


Ernst och Axel.L

Förlåt

Idag så vaknade jag jätte sent och sen hade jag bråttom till Chloé och Linda's fest. Så jag lägger ut bilder på Axel.E och Chloé och Linda's fester imorgon.

Trött!!

Jag ska nog snart gå och lägga mig för jag är jätte trött, men först ska jag äta lite eftersom jag inte åt någon "riktig" mat på Axel.E's fest. Bilder från festen kommer imorgon.

Natti Natti

Nu ska jag gå och lägga men och sova lite extra imorgon också, jag är så glad för jag har sovmorgon!!

God kväll!

Idag har jag varit i skolan och sen så var jag Elise och Viktoria kvar i skolan och spelade 21:an. Sen kom Viktoria hem till mig och vi hade skoj men tyvärr så tog jag inga bilder. ¨Längtar tills Axel.E's fest imorgon¨

Mums!

Just nu sitter jag och frossar på After Eight!
Mums!

Stressad!

Idag ska jag plugga och plugga och plugga lite till för att imorgon så ska jag redovisa om Tuskland för HELA klassen och jag är en person som inte tycker om när ALLA stirrar på mig så jag vill att allt ska gå fel fritt.

Hemma!

Är hemma nu. Konserten var bra men lång tråkig och jag mådde inte så bra mot slutet för att jag hade druckit för mycket saft. ^^ Tur nog så missade jag inte middagen för jag åt lasagne hos Yuki-san. (Jennie)

Bye Bye

Nu ska jag iväg och kolla på Yuki.San's (Jennie) piano konsert. Hoppas det finns mycket fika man kan äta eftersom jag skippar middagen för det här. ^^

Myskväll

Nu ska jag titta på Bones på kanal3 sen ska jag duscha och gå och lägga mig. Förut idag när jag hade kommit hem från Sickla satte jag och min mamma oss framför tv:n och tittade på två filmer, film nummer ett var rosa panter och film nummer två var Dr. Dolittle. Sen gick jag och Vendela ut en liten stund.


Nya saker!

Idag har jag varit i Sickla med min mamma, vi köpte en klänning till mig som jag ska ha på skolavslutningen sen köpte vi en rosett att ha i håret till mig och så köpte vi en bikini till mig och till sist så köpte jag vi en kofta till mig. (kanske kommer bilder sen.) Höll på att glömma, min kamera är lagad nu så jag ska hämta upp den någon gång nästa vecka skulle jag tro. :D

Oops

Som vanligt kommer jag i mitten av mitt liv, mina vänner och mina läxor vilket gör att jag glömmer att blogga. :S Men idag har jag varit vid Yuki-san's (jennie) sushibar och slappat nere vid vattnet. Äntligen verkar sommaren vara på väg sommarlovet närmar sig och det gör frankrike också, vilket gör mig nervös eftersom min kamra fortfarande är på lagning och jag vill jätte gärna fota massvis när jag är i frankrike. ^^

Ska vara med på tv!!

Imorgon klockan 20:00 på svt1 ska jag vara med i ett program som heter "Det kungliga bröllopet". Jag är med därför att min mamma gillar 1700-talet och är därför med i en förening som heter gustavs skål och den föreningen blev kontaktad av svt.

Nya skor!!

Idag har jag varit i sickla köpkvarter med min älskade mamma och köpte två par skor. (kanske kommer bilder senare)

Hejsan

Igår sov Simone över hos mig (därav inga inlägg) och hon ska sova över hos mig idag igen eftersom hennes pappa är i japan. Vi gick till forum tillsamans och köpte några grejer till mig. (kanske kommer bilder senare)

Natti Natti

Nu ska jag snart gå och lägga mig men först ska jag berätta om min dag. Först gick jag och Gabriella "Bellan" till Stalands och flummade lite sen var vi ute ett tag och till sist gick vi hem till henne. Sen gick jag hem till mig och in på datan.

Herregud

Idag gick jag upp runt halv 12 sen fick jag höra att en av mina vänner gick upp halv 5, då frågar jag mig själv vem skulle göra något sådant??

Natti Natti

Jag ska inte gå och lägga mig riktigt än men rätt så snart, nu ska jag lyssna på musik och titta på tv.

Ny blogg

Jag och min kompis Gabriella "Bellan" har gjort en blogg tillsamans. Feel free to check it out http://humanbeuty.blogg.se

EDIT: Verkar som bloggen blivit borttagen men varken av mig eller Bellan. Hm....?

Skönt!!

Idag slutade jag klockan 14.10 vilket var skönt men något ännu bättre är att nu är jag ledig i 4 dagar, ingen mer skola fören på måndag!!! *längtar tills min kamra är tillbaka från lagning*

Night

Vi ses imorgon för nu ska jag snart gå och lägga mig annars orkar jag inte med skolan i morgon. ^^

Cancelled

Idag skulle jag egentligen ha haft extra franska men den var inställd av någon anledning ;D

Förlåt

Förlåt för dom få inläggen men jag har varit upptagen med vänner och läxor. Igår köpte jag pocky!! (kanske kommer bild)

Här kommer ialla fall en bild från gymnastiken i fredags.
~från vänster till höger~
Jag, Simone, Chloé och Abdullah

Min kompis ska sova över!!!

Idag har jag varit i skolan och nu ska min kompis Simone sova över!!!

Godnight

Nu ska jag gå och lägga mig men först ska jag göra lite läxor. Sov gott ^^

Nya naglar

Hejsan svejsan jag har gjort nya naglar!!! (kanske kommer bilder sen)

Hello

Hej förlåt för att jag lägger upp så få inlägg men jag har börjat känna mig hängig förhoppningsvis så blir jag inte sjuk. *Hoppas*

Hemma/God natt

Har kommit hem från att vara ute lite med Ebba, nu är jag jätte trött och ska duscha och gå och lägga mig!!!
Vi ses imorgon. Sov gott!!!

Godmorgon!!

Hejsan idag ska jag vara med Jennie och vi ska göra nånting. Ha en trevlig dag!

Godnatt

Godnatt ska gå och lägga min nu... Jag är trött xD

Mina naglar

Här kommer två biler på mina naglar.

Bilder

här kommer lite bilder från majbrasan. (som lovat) vilka stirriga ögon jag har :O creepy ^^

Hemma

Nu är jag hemma igen efter att jag och ebba varit ute. När vi var ute kom några killar i hennes klass och försökte kasta vatten på oss i över en timme, jag klarade mig men ebba blev dyngsur. (hahahaha)

Nya naglar

Har gjort nya naglar!!!! kanske kommer bilder på dom sen.

RSS 2.0